Grøn Genvej del 2: Hvordan kommer dit bureau videre?

Grøn Marketing til bureauer:
Klar til at hjælpe dine kunder?

Uanset hvad dit bureau hjælper dine kunder med, kommer du ikke udenom bæredygtighed og grøn marketing. Derfor har vi herunder udviklet en hjælpende hånd til bureauerne.

Første del af Grøn Genvej

Et dialogværktøj til Grøn Marketing og bæredygtighed som identificerer, hvor i processen du er.

Start nu

0$

Du dirigeres nu videre til relevant ekstra information

Gør din virksomhed noget bæredygtigt nu?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Kommunikerer I de bæredygtige tiltag ud?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvorfor ikke? (2)

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Har du lyst til, din virksomhed skal være mere bæredygtig?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvorfor ikke? (1)

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Sparingssamtale i 30 minutter

Ønsker du en gratis og uforpligtende sparringssamtale, hvor vi kigger på, hvordan du kan udnytte bæredygtigheden i din kommunikation bedre? Og eventuelt kigger på, hvad mere du / dine kunder kan gøre bæredygtigt?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Har I mod på at kommunikere dem ud?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvordan har resultatet været?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvad gør I af bæredygtige tiltag nu?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvor mange ansatte har du?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvilken type virksomhed kommer du fra?

Vælg den kategori som passer bedst.

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvilken branche arbejder du i?

Skriv hvilken her

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Gør du følgende i kommunikationen?

Tjekliste af Grøn Marketing og bæredygtige aspekter, som kan bruges i kommunikationen


Handler om at undgå overkommunikation af bæredygtighed


Følger marketingloven til punkt og prikke.


Være opmærksom på lovgivning, som påvirker din industri. Eksempelvis byggebranchen som i 2023 skal dokumentere CO2 i nybyggeri over 1.000m2.


Kender du din grønne målgruppe helt ned til mindste detalje?


Eksempelvis et roadmap som går 10 år frem og kigger holistisk på alt, virksomheden gør direkte og indirekte.


Mission, vision, forretningsplan og gameplan


Kunder såvel ansatte


Konkurrenter, leverandører, kunder, NGO'er, det offentlige osv.?


eksempelvis 1) forlænget levetid, 2) cirkulære værdikæder, 3) industriel symbiose, 4) genbrugsplatform


Eksempelvis ved at bruge Life Cycle Assesments (LCA) og lignende?



Nye produkter automatisk baseres på cirkularitet og bæredygtighed?


Via kurser, uddannelse og anden opkvalificering


Plan for at bruge alle verdensmål i løbet af eks. 15 år?

Uddyb gerne andet som I gør eller du gerne så I gjorde mere af, som ikke er på listen.

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Din stilling

Skriv hvilken stilling her

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Udfordringer med bæredygtighed på arbejdspladsen

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Uden marketingafdeling

Hvor lægger dit månedtlige marketingbudget henne?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Bruger I ekstern marketinghjælp?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hjælper I allerede kunder med grøn marketing?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvad får I ekstern hjælp til?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Budget

Hvor ligger dit månedtlige eksterne marketing og kommunikations budget henne?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvad mangler I af viden for at hjælpe kunderne med grøn marketing?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Samarbejde med andet bureau om Grøn Marketing

Ville I have lyst til at samarbejde med et andet bureau som specialiserer sig i Grøn Marketing?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvorfor ikke?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Hvad har I mest brug for hjælp til grøn marketing med?

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Gratis information

Ønsker du gratis information om grøn marketing og bæredygtighed? (maks. 1 mail om måneden)

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Book sparingssamtale

Uforpligtende og online

30 minutter gratis uforpligtende sparringssamtale om grøn marketing og bæredygtighed.
Book en online session herunder: 

calendly.com/tribemedia.dk

Skriv eller vælg for at gå videre

Næste trin

Sådan! Første del af Grøn Genvej er færdig.

Baseret på dine svar, bliver du sendt videre til en relevant side, hvor du nu mangler sidste niveau, som bliver lidt mere konkret. Her får du inspiration og mulighed for at få hjælp til Grøn Genvej.

Summary

Description Information Quantity Price
Discount :
Total :

Gå til næste niveau

Bæredygtighed kommer først

OBS. Har du brugt Grøn Genvej værktøjet? Testen er fundamentet, da den identificerer jeres viden om bæredygtighed og grøn omstilling.

to personer i en skov som laver grøn marketing for tribe media

Hvordan ser hjælpen ud?

Kursus i Grøn Marketing

Måske kommunikerer din kunde allerede de bæredygtige tiltag, virksomheden gør sig i. Spørgsmålet er, om det fulde potentiale er udnyttet, og om I er faldet i nogle faldgruber.

Priser og generel information

  • Maksimum 5 deltagere
  • Kurset tilpasses jeres virksomhed og tager udgangspunkt i jeres situation
  • Gratis early access til online Grøn Marketing univers (udkommer midt 2022)
  • Obligatoriske sektioner er: Bæredygtighed Overordnet samt Grøn Kommunikation
  • Forplejning og transport inkluderet
  • Priser / tre valgmuligheder:
    Introsamtale + 2 obligatoriske + 2 tilvalg + online opfølgning = 1 dag = 35.000 ex. moms
    Introsamtale + 2 obligatoriske + 4 tilvalg + fysisk og online opfølgning = 1.5 dag = 40.000 ex. moms
    Introsamtale + 2 obligatoriske + alle kurser + fysisk og online opfølgning = 2 dage = 49.000 ex. moms

Casevirksomheder

Alle sektionerne tager udgangspunkt i en casevirksomhed, vi har samarbejdet med at lave en Grøn Marketing videoserie, som udkommer midt 2022. Formålet har været at blande teori og praktisk for bedre forståelse.Virksomhederne inkluderer blandt andre: 
Naturli’, Peter Larsen Kaffe, Restaurant Flammen, LET’S SUSHI, Slow og Alifx. 

Tilmeldingsfrist

Vi tilbyder kurser indtil 31. marts, hvorfor frist for tilmelding er 28. februar. Faktura er der mulighed for at få i enten 2022 eller ’23.

Vi underviser dig i Grøn Marketing, strategi og hvordan du hjælper dine kunder

Sammensæt kurset selv

eller gør det i dialog med os

Bæredygtighed overordnet og generelt

Hvad skal din virksomhed vide? Både hvad angår fortid, nutid og fremtid, og hvordan påvirkes din virksomhed mest?
Obligatorisk

Grøn kommunikation: Hvordan?

Certificeringer, green washing, green fatique, verdensmål og kreativt indhold. Hvordan gør du og hvor starter man?
Obligatorisk

Fremtidig lovgivning i din branche

Hvorfor og hvordan kan du udnytte det til din virksomheds fordel, samt bruge det effektivt i kommunikationen?

Ambassadører er din vigtigste kommunikationsnøgle

Grønne ambassadører og rollemodeller internt såvel eksternt er essentielle. Sådan finder og engagerer du dem.

Virksomhedens grønne målgrupper

Hvilke findes, hvorhenne præcist og hvordan bruger du dem effektivt i din kommunikation såvel marketing?

Bæredygtig digital annoncering

Annonceringsplatforme bruger data og dermed energi i stor stil. Lær at bruge færre ressorucer såvel CO2

Få en grønnere hjemmeside til virksomheden

Hjemmesider bruger servere og datacentre = enorme mængder energi. Optimér siden og få tillige bedre UX.

Testimonials

Sådan siger andre om holdet bag

Vores service er ny og frisk, hvorfor du automatisk får en konkurrencefordel ved at være first-mover. Yderligere samarbejder vi med nogle af landets førende bæredygtighedseksperter: Den Grønne Marketing står vi selv for. Derudover kan du herudover høre, hvad vores eksisterende kunder siger om samarbejdet med os. 

Hvad får du ud af det?

Investering til fremtiden og i morgen

Din kerneydelse er det samme. Du får blot en ekstra dimension ovenpå i form af grøn marketing og bæredygtighed. Selvfølgelig ændrer kurset ikke alt på én dag, men du står bedre rustet til fremtiden. Derudover kommer flere og flere virksomheder i gang. Rent faktisk arbejder 22% af Danmarks virksomheder strategisk med bæredygtighed i 2018. Tallet var 12% året før. Altså er der et kæmpe potentiale for at hjælpe kunder. 

Vi kan ikke klare opgaven alene. Derfor uddanner vi andre bureauer i opgaven.

Du får følgende

  • Konkurrencefordel
  • Værditilførelse til dit brand
  • Service til fremtiden
  • Nye forretningsmuligheder
  • Konkret viden om bæredygtighed i forhold til marketing
  • Data til fremtidige beslutninger
  • Meget mere

Interesseret?

Styrk dit bureau nu

Spørgsmål?

Kontakt Benjamin

Få gratis marketing og webanalyse

Indtast dine oplysninger, og vi vender tilbage snarest muligt, hvor vi snakker om, hvad du gerne vil have ud af din gratis analyse.

Glædelig jul og tak for et godt samarbejde

Uanset hvor meget eller lidt vi har talt sammen dette år, betyder vores samarbejde stadig meget for os hos stammen.

Derfor vil vi gerne give en eller anden speciel julegave, som måske kan hjælpe dig i 2022. 

40% rabat på en video eller foto til hjemmesiden eller sociale medier.

Gaven kan afhentes på vores kontor dalbygade 40U 1. sal eller du kan booke en online samtale i min, Benjamin, kalender.

Glæder mig til, vi tales ved. God jul!