Til virksomheder med og uden marketingafdeling såvel bureauer

Grøn Genvej,
et dialogværktøj

Bæredygtighed såvel Grøn Marketing starter med samtale og dialog. Derfor har vi udviklet et dialogværktøj, som hurtigt finder ud af, hvor på rejsen du er. 

Efter testen bliver du ført videre til en side med relevant information til netop din situation samt mulighed for ekstra hjælp.

Første del af Grøn Genvej

Et dialogværktøj til Grøn Marketing og bæredygtighed som identificerer, hvor i processen du er.

Start nu

0$

Du dirigeres nu videre til relevant ekstra information

Gør din virksomhed noget bæredygtigt nu?

Skriv eller vælg for at gå videre

Kommunikerer I de bæredygtige tiltag ud?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvorfor ikke? (2)

Skriv eller vælg for at gå videre

Har du lyst til, din virksomhed skal være mere bæredygtig?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvorfor ikke? (1)

Skriv eller vælg for at gå videre

Sparingssamtale i 30 minutter

Ønsker du en gratis og uforpligtende sparringssamtale, hvor vi kigger på, hvordan du kan udnytte bæredygtigheden i din kommunikation bedre? Og eventuelt kigger på, hvad mere du / dine kunder kan gøre bæredygtigt?

Skriv eller vælg for at gå videre

Har I mod på at kommunikere dem ud?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvordan har resultatet været?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvad gør I af bæredygtige tiltag nu?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvor mange ansatte har du?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvilken type virksomhed kommer du fra?

Vælg den kategori som passer bedst.

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvilken branche arbejder du i?

Skriv hvilken her

Skriv eller vælg for at gå videre

Gør du følgende i kommunikationen?

Tjekliste af Grøn Marketing og bæredygtige aspekter, som kan bruges i kommunikationen


Handler om at undgå overkommunikation af bæredygtighed


Følger marketingloven til punkt og prikke.


Være opmærksom på lovgivning, som påvirker din industri. Eksempelvis byggebranchen som i 2023 skal dokumentere CO2 i nybyggeri over 1.000m2.


Kender du din grønne målgruppe helt ned til mindste detalje?


Eksempelvis et roadmap som går 10 år frem og kigger holistisk på alt, virksomheden gør direkte og indirekte.


Mission, vision, forretningsplan og gameplan


Kunder såvel ansatte


Konkurrenter, leverandører, kunder, NGO'er, det offentlige osv.?


eksempelvis 1) forlænget levetid, 2) cirkulære værdikæder, 3) industriel symbiose, 4) genbrugsplatform


Eksempelvis ved at bruge Life Cycle Assesments (LCA) og lignende?



Nye produkter automatisk baseres på cirkularitet og bæredygtighed?


Via kurser, uddannelse og anden opkvalificering


Plan for at bruge alle verdensmål i løbet af eks. 15 år?

Uddyb gerne andet som I gør eller du gerne så I gjorde mere af, som ikke er på listen.

Skriv eller vælg for at gå videre

Din stilling

Skriv hvilken stilling her

Skriv eller vælg for at gå videre

Udfordringer med bæredygtighed på arbejdspladsen

Skriv eller vælg for at gå videre

Uden marketingafdeling

Hvor lægger dit månedtlige marketingbudget henne?

Skriv eller vælg for at gå videre

Bruger I ekstern marketinghjælp?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hjælper I allerede kunder med grøn marketing?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvad får I ekstern hjælp til?

Skriv eller vælg for at gå videre

Budget

Hvor ligger dit månedtlige eksterne marketing og kommunikations budget henne?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvad mangler I af viden for at hjælpe kunderne med grøn marketing?

Skriv eller vælg for at gå videre

Samarbejde med andet bureau om Grøn Marketing

Ville I have lyst til at samarbejde med et andet bureau som specialiserer sig i Grøn Marketing?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvorfor ikke?

Skriv eller vælg for at gå videre

Hvad har I mest brug for hjælp til grøn marketing med?

Skriv eller vælg for at gå videre

Gratis information

Ønsker du gratis information om grøn marketing og bæredygtighed? (maks. 1 mail om måneden)

Skriv eller vælg for at gå videre

Book sparingssamtale

Uforpligtende og online

30 minutter gratis uforpligtende sparringssamtale om grøn marketing og bæredygtighed.
Book en online session herunder: 

calendly.com/tribemedia.dk

Skriv eller vælg for at gå videre

Sådan! Første del af Grøn Genvej er færdig.

Baseret på dine svar, bliver du sendt videre til en relevant side, hvor du nu mangler sidste niveau, som bliver lidt mere konkret. Her får du inspiration og mulighed for at få hjælp til Grøn Genvej.

Summary

Description Information Quantity Price
Discount :
Total :
to personer i en skov som laver grøn marketing for tribe media

Hvem er værktøjet for?

2 indgangsvinkler

Værktøjet er for dig som: 

  1. er i gang med bæredygtighed, men måske ikke udnytter
    det fulde potentiale af Grøn Marketing
  2. vil gerne i gang med den grønne rejse, men synes det er uoverskueligt
  3. generelt er testens mål er at sætte dine tanker i gang, hvorefter du bliver videresendt til en relevant side

Scroll ned hvis du er klar til at gå videre uden testen og vælg en målgruppe som passer på dig

marketingservices til 3 målgrupper

Hvilken målgruppe passer på dig?

Vi hjælper 3 forskellige målgrupper med enten 1) kommunikere grønne produkter mere effektivt eller 2) starte den grønne rejse.

  • Bureauer som søger viden om Grøn Marketing og brug af bæredygtighed strategisk til egne kunder,
  • SMV’er uden marketingafdeling som gerne vil kommunikere bæredygtighed korrekt og effektivt, samt
  • Større virksomheder og SMV’er med marketingafdeling, hvor vi hjælper med udvalgte specialiserede ydelser såsom video, grøn marketing strategi og workshops. Vælg din målgruppe herunder:

Uden marketingafdeling

Tæt samarbejde med virksomheden

Med marketingafdeling

Ekspertviden og assistance

For marketingbureauer

Ja, vi hjælper vores konkurrenter 🙂

Generelle grøn marketing services

Priser afhænger naturligvis af omfang. Kontakt os for en god snak.

Hvem hjælper dig med Grøn Marketing?

Udvalgte specialister i bæredygtighed, kommunikation og marketing

Førende eksperter i bæredygtighed har hjulpet og hjælper os med de bæredygtige parametre
Vi hjælper og underviser dig i Grøn Marketing, strategi og indhold som skiller sig ud

Hvordan Grøn Marketing

Tænke-ud-af-boksen indhold er nødvendigt for at komme i gang med bæredygtighed.

Din organisation kommer til at arbejde med bæredygtighed uanset hvad. Tid er den eneste variabel. Derfor kan man lige så godt starte med at tænke ud af boksen med det samme. Vores nytårstale er en måde at gøre det på. Humor, seriøsitet og ærlighed er vejen frem.

Resultatet er vækst til i dag og i morgen.

Og måske en hurtigere grøn omstilling (-:

Testimonials

Sådan siger andre virksomheder om holdet bag

Vores service er ny og frisk, hvorfor du automatisk får en konkurrencefordel ved at være first-mover. Yderligere samarbejder vi med nogle af landets førende bæredygtighedseksperter: Den Grønne Marketing står vi selv for. Derudover kan du herudover høre, hvad vores eksisterende kunder siger om samarbejdet med os. 

Hvad får du ud af dialogstarteren?

Investering til fremtiden samt resultater nu og her

Dit kerneprodukt eller kommunikation ændres ikke fra dag 1 med dialogværktøjet, Grøn Genvej. Men forhåbningen er også, at værktøjet leder til handling.

Derudover arbejder hele 22% af Danmarks virksomheder strategisk med bæredygtighed i 2018. Tallet var kun 12% året før. Altså er du ikke grøn i fremtiden, kommer du meget hurtigt bagerst i køen. 

Tag testen og kom i gang med Grøn Marketing

Brug dialogværktøjet nu

Skal vi arbejde sammen?

Udfyld formularen, så kontakter vi jer hurtigst muligt. 

Grøn Marketing nyhedsbrev

De første 200 får gratis adgang til vores Grøn Marketing kursus. Derudover få specielle tilbud og selvfølgelig den nyeste viden om bæredygtighed og grøn kommunikation. 

Ved at trykke “send” accepterer du at få mails tilsendt relevant til grøn marketing. Derudover accepterer du, vi behandler dine oplysninger. Se vores behandling af personoplysninger i privatlivspolitik. Du kan til en hver tid tilbagekalde dit samtykke via et afmeldingslink nederst i mailen.

to personer i en skov som laver grøn marketing for tribe media

Glædelig jul og tak for et godt samarbejde

Uanset hvor meget eller lidt vi har talt sammen dette år, betyder vores samarbejde stadig meget for os hos stammen.

Derfor vil vi gerne give en eller anden speciel julegave, som måske kan hjælpe dig i 2022. 

40% rabat på en video eller foto til hjemmesiden eller sociale medier.

Gaven kan afhentes på vores kontor dalbygade 40U 1. sal eller du kan booke en online samtale i min, Benjamin, kalender.

Glæder mig til, vi tales ved. God jul!