Hjemmeside med fokus på storytelling

GrowGrounds hjælper kaffevirksomheder med at styrke deres indsats på farmniveau. Derfor havde de brug for en stærk men meget simpel hjemmeside.
Design
Grøn marketing
Hjemmeside

Kunde

Årstal

2024

Service

Løsning

Muligheden / Problemet

GrowGrounds hjælper kaffevirksomheder med at styrke deres indsats på farmniveau. Derfor havde de brug for en stærk men meget simpel hjemmeside.

Med andre ord skulle siden indeholde meget få undersider, men stadigvæk fortælle hele GrowGrounds historie.

Er en dyr versus billig hjemmeside det værd? Pris vs. kvalitet
WordPress vs. andre CMS: Hvilken platform er bedst for dig?

Hvad vi gjorde

Vores indledende løsning var at udvikle én enkelt side, forsiden. På den måde kunne de komme i gang hurtigt.

Efterfølgende designede og udviklede vi flere undersider, som dermed kunne forbindes med forsiden.

GrowGrounds var glade for den løsning, da vi dermed kunne lancere deres hjemmeside betydeligt hurtigere på samme tid med, vi stadig kunne videreudvikle siden.

Slutteligt udviklede vi også et simpelt dashboard, som var essentielt for GrowGrounds, da det er her, kunderne kan vise deres kunder ESG-data fra diverse kaffefarme.

Resultatet

Resultatet blev en meget simpel side, som på samme tid er meget alsidig. Med en flot forside der fortæller hele GrowGrounds historie, sammenkoblet med nogle få og yderst relevante undersider. Slutteligt udviklede vi et meget simpelt “dashboard”, således GrowGrounds allerede kunne komme i gang med at tilbyde kunderne værdi til deres ESG-indsats.

Kundeudtalelse

Sådan sagde GrowGrounds om at arbejde med os.
“Tak til Tribe for hurtig og meget god service. Vi fik en hjemmeside præcist som vi ville have det på utrolig kort tid.”
Lars Thøgersen
CEO

Relaterede cases

Design
Hjemmeside
SEO
Design
Hjemmeside
Design
Hjemmeside

Skal vi arbejde sammen?

Udfyld formularen, så kontakter vi jer hurtigst muligt eller ring på 7071 1200